მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით. მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი შევუფა სე მეწყვილეს, პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკის გამოყენებით, რაც დამეხმარა აღმომეჩინა ჩემი მოსწავლის ნაშრომისსუსტი მხარეები.გავეცანი შეფასების რუბრიკას ვიუვერში და მოვახდინე მისი ადაპტირება, შევქმენი მოსწავლის შეფასების რუბრიკა. შევიტანე შეფასების დროის ჩარჩოში ცვლილება. აღვწერე მეთოდები მიზნების გათვალისწინებით. პროექტი ძალიან საინტერესოდ მიმდინარეობს.
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი- რუბრიკა
ამ გაკვეთილზე მოსწავლეები იყენებენ ტექნოლოგიებს.სხვადასხვა ცნებების უკეთ გაგებისთვის. ამ დროს ტექნოლოგიების ხელს უწყობს 21 -საუკუნის უნარჩვევების განვითარებით დავალებების უკეთ გაგებაში.
ReplyDeleteნასრომი სექმნილია თემატურად გამარტულად.კარგად არის ჩართული ტექნოლოგიების გამოყენება.მისი დახმარებით მოსქავლე უფრო შედეგიანად შეძლებს ცოდნის ათვისებას.
ReplyDeleteგეგმის მიხედვით,მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში.შეფასების ფორმები ემყარება ხარისხის განმსაზღვრელ გარკვეულ კრიტერიუმებს,გეგმაში ინტეგრირებულია შეფასების ფორმალური და არაფორმალური ფორმები.
ReplyDeleteგეგმის მიხედვით მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში. შეფასების ფორმები ემყარება დავალების განმსაზღვრელ კრიტერიუმებს. სასურველია შეფასების ფორმების მრავალფეროვნება და კრიტერიუმების თემატიკასთან მიახლოება და კონკრეტიკა.
ReplyDeleteგეგმის მიხედვით მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში დახშირად უწევთ თანაკლასელების შეფასება. შეფასების ფორმები ემყარება დავალების ხარისხის განმსაზღვრელ კრიტერიუმებს.
ReplyDelete